Choco Cake topping Strawberry

nah 1 lagi pesenan Dea bintaro.. klow yg tadi kueh buat kk nya,, yg ini buat papa nya😉

pas kue nya dipoto, kayaknya kebalik deh gw naro ucapannya. tuh liat aja coklat daunnya kebolak hehe.. tapi kue benerannya sih udah dibenerin ucapannya😀

mudah2an suka yaa🙂

~ by aboutchocolate on July 31, 2008.

One Response to “Choco Cake topping Strawberry”

  1. mbak, maap nih, karena inet ku yg bermasalah atau emang ga keluar ya gambar2nya?? posted 31 juli ga bisa keliatn gambar2nya cuma tulisan aja…

    tnx…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: